Acesta este un blog sociabil ,unde putem sa ne expunem parerea si sa ne prezentam ...!aici putem desfasura si anumite evenimente ,activitati etc!
Alatura-te noua!by me[Izeea]

marți, 26 aprilie 2011

Noi si Bataia...:))=))

Am multi prieteni si sincer nu stiu ,daca 90% sunt prieteni adevarati!Insa stiu ca pot fii o prietena adevarata mereu ,la bine si la.....eiiii binee si la greu de ex:
"Chiar azi ,Dydy (una din prietenele mele adevarate)am mers in Drumul Taberei ,un cartier din Bucuresti ,unde sta si "buna" noastra prietena Ana Cristescu,ideea era ca Dydy & ANA se vor bate ,asa ca:eu ,PIKA si Deea am mers sa-i luam apararea prietenei noastre ....pe Pika am cunoscut-o azi si este o fata super de treaba ,chiar a vrut sa mearga si sa vorbeasca personal cu Ana ....luandu-i apararea  lui Dydy chiar daca de abia o cunostea ,insa n-a putut veni ,deoarece trebuia sa se pregateasca de scoala(pentru a doua zi /maine)...in fineeee....am mers cu Deea si Dydy la Ana sa discutam ,pe drum ne-am mai intalnit si cu alti prieteni ...siiii am mers ...cand am ajuns ,ea era cu o fata cunoscuta ca :"BATAUSA" din Drumul Taberei ,insa am vorbit civilizat ..asa cum trebuia ,iar Dydy s-a impacat cu ANA ....oare ptr. cat timp?hmmm:-?....restul o sa aflati saptm. viitoare!PWP!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu